Tuesday, April 17, 2012

MÜHİM OLAN İNSANLIK

Canım blog arkadaşım Huyum Kurusun beni mimlemiş. Teşekkür ediyor sorulara geçiyorum.


 Yemek olsan ne olurdun?
Acılı adana olurdum. Yemesi keyifli ama bir o kadar da riskli. Ve ben o riski alan adamın ağzında erir kaybolurdum.

Müzik aleti olsan ne olurdun?
Kaval olur adamı ayakta uyuturdum.

Araba olsan hangisi olurdun?
Benden araba olmaz, olsa olsa uçak olur.

Ayakkabı olsan ne olurdun?
5 inch topuklu uzun,siyah bir deri çizme olurdum.


Kıyafet olsan ne olurdun?
Kıyafet değilde kravat olmak isterdim.

Renk olsan hangisi olurdun?
Bordo

Hayvan olsan hangisi olurdun?
Deniz atı. Doğumu erkekler yapıyor.

İBRETLİK




Şu anda okuduğun kitabın 137. sayfasında ne yazıyor?
 ''Böylece gündüz düşçüsü Ryan ve pragmatist Pitman'ın eski bir deniz tabanındaki tuz tabakaları, Cebelitarık Çavlanı'nın olağandışılığı, ani hayvan toplulukları değişiminin varlığı, derin kanyonların kazılması ve küresel deniz düzeyinin yükseliş ve düşüşü ile ayaklanmış merakları sönmeye yüz tuttu.
Karadeniz araştırma gezisi raporlarını okuduklarında ayılmışlardı. Verilerden bir taşkın için gerekli koşullar çıkmış olmasına karşın, bu koşullar taşkın üretmeye yeterli görünmüyorlardı.
Dewey'in Nuh Tufanı'nı bulma ödevi yirmi yıl boyunca büyük ölçüde unutulmuş olarak kaldı. Derken, bir gün Demir Perde gürültüyle yıkıldı.''
NUH TUFANI
William Ryan ve Walter Pitman
arkadaş Yayınevi

Sanırım bu mimi yapan en son kişi benim. O yüzden kimseyi mimlemiyorum ama yapmak isteyen varsa elbette yapar ve biz O'nu keyifle okuruz.
Sevgilerimle... 
Girly

13 comments:

  1. vay girlythings de burada :) hatırlar mısın beni :p kızım canımı adana çektirdin, bloggerdan uzaklaşmamın ne kadar yanlış olduğunu anladığımı falan dile getirecektim, bildiğin kafam uçtu :(

    ReplyDelete
  2. Bu kalp seni unutur mu? eveeet kaldığımız yerden devam edelim
    söyle çabuk finaller nasıl geçti???
    şaka şaka yemişim finalleri
    sen nasılsın? kafan nasıl uçtu?

    ReplyDelete
  3. aynen hiç ara vermemişim gibi yapalım, çaktırmayalım! kafam adana fotoğrafı yüzünden uçtu, finaller iyi geçti, ben de iyiyim, sen de iyisin sanırım, süperiz her şey yolunda! :)

    ReplyDelete
  4. evet çok şükür her şey yolunda
    tekrar hoşgeldin loana
    not: şu iskandinav şeylerine selam söyle öp gözlerinden benim için

    ReplyDelete
  5. tam da girlyce cevaplar kaval ve adana cevapları özellikle dikkate değer.:)Teşekkür ediyorum cevapladığın için.Seni buralarda görmek dileğiyle.:)

    ReplyDelete
  6. tesekkürler huyum :)
    aslında yazmayı cok istiyorum ama inan kimi gün kolumu kaldıracak halim olmuyor.

    ReplyDelete
  7. ortaya çıkmana sevindim.
    :)
    sonraki yazımı okusana.
    :)

    ReplyDelete
  8. YANITLARIN KRAVAT,DENİZATI İLGİNÇ BİR SEÇİM..:))

    ReplyDelete
  9. deep, cok tesekkurler okuycam mutlaka
    rosemary, :D öptum :))

    ReplyDelete
  10. yine kayıpsın.
    ödülün var bende.
    :)

    ReplyDelete
  11. sorma deep
    1 hafta icinde kismetse donucem o zaman uzun uzun gorusuruz
    odul icin simdiden tesekkurler

    ReplyDelete
  12. Nerelerdesin gene.:S Özlendin eksikliğin hissediliyor bilesin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. barney feci canımı sıktı
      inanmak istemiyorum huyum!

      Delete

yaz ki fikrini bileyim zikrini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...