Thursday, March 1, 2012

ZORUNDAMIYIM


Re-L beni 5n1k mimiyle mimlemiş malum 5n1k diyince aklıma Cüneyt Özdemir , Cüneyt Özdemir diyince de aklıma Dilberay geliyor.
bu arada ne çok hayranı varmış, ne gizli bir kahramanmış meğerse Dilberay. İnanmayan youtube ta ki yorumlara bakabilir.
resmen saygı duydum kadına!
neyse geçelim mime benim için 5n1k :
NE?
Aşk
NEREDE?
bu gidişle anca rüyamda
NASIL?
gayet yavaş... Ama durmak yok elbet bir gün buluşacağız.
NE ZAMAN
Umarım en kısa zamanda
KİM?
Esmer, çekik gözlü, pembiş yanaklı, en az 185 olan bir adam gibi adam.

İkinci mim sevgili Huyum ve Re-L'den aynı anda gelmiş.

HAYATINIZ FİLME ALINSA ADI NE OLURDU VE HANGİ ŞARKILAR ÇALARDI?
Adı herhalde ''Yatmadan Önce 100 Fırça Darbesi'' olurdu.
Ama bildiğin fırça darbesi ve her darbede ben bir anımı düşünürken ortam bulanıklaşır ve benim anımlarımın kolajından oluşan nefis bir film(??) ortaya çıkardı.
benim filmimde 3 parça öne çıkardı

1) INXS- Need You Tonight

2) Samantha Fox - Touch Me

3) To Die For - In The Heat Of The Night

2) BİRŞEYLERİ DEĞİŞTİRME GÜCÜNÜZ OLSA NELERİ DEĞİŞTİRİRDİNİZ?
 HİÇ bir şeyi. Malumunuz kelebek etkisi diye bir şey var. Demem o ki;  benim küçücük aklımın vereceği herhangi bir kararın sonuçları bir felakete dönüşebilir. O yüzden ben Mutlak Zeka'ya teslimiyeti seçer ve hiçbir şeye dokunmazdım.

3) YAŞADIĞIM ŞEHİR BİR GÜNLÜĞÜNE BANA TAHSİS EDİLSE VE KİMSE OLMASA NE YAPARDIM?
Her işimi kendim yapmak zorunda kalacağım için evden dışarı çıkmazdım.

4) SİZİ EN ÇOK ETKİLEYEN SİNEMA SAHNESİ NEDİR?
Sophie'nin seçimindeki seçim sahnesi. insan empati yapmaya bile korkuyor.

5) ŞU SIRALAR İLGİYLE TAKİP ETTİĞİNİZ DİZİLER?
Uzun süredir tv izlemiyorum.

8 comments:

  1. Süper cevaplar.Şehir sorusuna benimde o cevap aklıma gelmedi değil.:)Tv aynen bende ilemiyorum dün kartatili olduğunu arkadaş haber vermese okula gidiyordum.Tahmin etmiş tv izlemediğimi bildiği için.:)İzleyecem bundan sonra en azından sabahları haberleri.:)

    ReplyDelete
  2. girly, in the heat of the night çok hoşmuş *-*
    touch me de güzel ama öbürü nedense pek bir hoşuma gitti :D

    esmer çekik gözlü pembe yanaklı xy'yi inşallah bulursun*-*
    ben de haala aklımdaki gibi siyah saçlı bir xy bulacağıma inanıyorum da :D :D

    ReplyDelete
  3. Huyum, bursanın karını ve trafiğini bilirim. biraz zor giderdin okula.
    bu arada bursayı hiç özlemediğimi farkettim :)

    Re-L, şimdi yivrum o şarkıların hepsinin bi anısı var çoh özel çoh güzel günlerdi

    ReplyDelete
  4. hafiz dilberay'in hayrani olmaz mi deli gibi dilbery kasetleri biriktiren adamlar taniyorum.

    ps; ben nsail abone olacagim bulamadim.

    ReplyDelete
  5. koca bir sehri sana tahsis etmisler ama sen bilinc altının tacizinden sebep kendini eve kapamıssın
    olmadı ki:)
    oysa bulundugun sehrin tam kalbinde yalınayak yuruyebilirdin
    bagıra cagıra sarkı soyleyerek:)

    ReplyDelete
  6. hizmetimi görmeyen adamlar yoksa ben de yokum Matias
    :p

    ReplyDelete

yaz ki fikrini bileyim zikrini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...