Monday, October 31, 2011

ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ









Derin Kartal'ım beni mimlemiş
Konumuz anısı olan şarkı


Çoook çoook eski günlerdi , bıyıkları yeni terlemiş bir ergendim o günlerde. 90'lı yılların ikinci yarısıydı galiba...
ölümüne isyankardım!
Odama kapanır saatlerce neden dünyadaki insanların bu kadar salak ve benimse bu kadar zeki olduğumu düşünürdüm. Eğer geriye boş vaktim kalırsa gizlice makyajımı yapar , harçlıklarımla aldığım fotoğraf makinasına doğru artistik pozlar verirdim. Tabi o zamanlar dijital makina ne gezer , filmi dolduracaksın sonra gidip tab ettireceksin ki gül sıfatına nail olasın! Bu süreç 1 ay kadar sürerdi ve fotoğrafları her elime alışım, dünyanın yaşanmaya değer bir yer olmadığı fikriyle son bulurdu.

İşte o senenin yazında , yazlıkta kalabalık bir arkadaş grubuyla diskoya gitmiştik. Allah için kimse de kızım sen kaç yaşındasın diye sormadı. Sadece ne içersiniz dediler ben de kola dedim ve kanunlara karşı gelmedim.
Neysem işte grupta benden baya büyük bir çocuk vardı ve ben ona küçüklüğümden beri deli gibi aşıktım.
Bu arada fonda salak salak şarkılar çalıyor bizde şarkılara hakkını verecek oranda salakça dans ediyorduk.
Ama birden müzik değişti ve dans şarkılarına geçtiler. Bu dediğim çocuk yanıma geldi ve dans edelim mi deyip elini uzattı , elini nasıl tuttuğumu, dans etmeye nasıl başladığımızı hatırlamıyorum.
Sadece mutluluktan başımın döndüğünü ve yaprak gibi titrediğimi hatırlıyorum.
Hayatımda ilk defa dans ediyordum, hem de aşık olduğum çocukla...





yapın arkadaşlar bu mimi , insanı geçmişiyle yüzleştiriyor
HEPİNİZ MİMLENDİNİZ

3 comments:

  1. Ne güzel olmuş dans etmişsiniz:)Ergenlik dönemi tasvirinde süper olmuş ben pek hatırlamıyorum ne düşündüğümü o sıralar.

    ReplyDelete
  2. ne güzel anı.
    :)
    ne güzel şarkı.
    :)

    ReplyDelete

yaz ki fikrini bileyim zikrini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...